sobota, 26 marca 2016

Wesołych Świąt !

Kochani Moi !
Wpadam dziś na króciutko, aby Wam życzyć cudownych, radosnych i rodzinnych Świąt.
Obiecałam dłuższy wpis przedświąteczny, ale niestety nic z tego nie wyszło. Ogrom szycia i przedświąteczna gonitwa dała mi tak w kość, że przed samymi świętami padłam i w dodatku się choróbsko przyplątało... Chyba nie jestem jednak niezniszczalna....
Święta więc u mnie będą skromne, nie zrobiłam porządków świątecznych, nie ugotowałam mnóstwa dań, nawet nie upiekłam ciasta. Ale mam taką nadzieję, że mimo tego, święta spędzę miło.
Wszystkie moje dzieci będą ze mną, a to chyba najważniejsze.
I Wam też życzę miłego spędzenia czasu z rodziną. Cieszcie się tymi pięknymi chwilami.
Ściskam Was wszystkich bardzo mocno i buziaki przesyłam :)
Dorota















20 komentarzy:

  1. I świat się nie zawali, a jak widać wszystko masz gotowe. Coraz częściej uczymy się innego podejścia do świętowania.
    Dorotko, życzę radosnych i pogodnych Świąt, zdrowia i pięknych chwil.Uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ciebie Dorotko również wiele pięknych, wiosennych życzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego Alleluja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje,wesołego alleluja

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jest u Ciebie! Wesołych Świąt! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tak myślę, że najważniejsze, że nie będziesz sama w święta bo wtedy na pewno będzie wesoło :-D czego Ci serdecznie życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych radosnych i zdrowych świat Tobie i Twoim bliskim 🐣 Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko, piękne, wielkanocne dekoracje u Ciebie zagościły :)
    Życzę Ci dużo zdrówka i odpoczynku :)
    Święta na pewno będą u Ciebie kolorowe i udane bo spędzone z najbliższymi.
    Wszystkiego dobrego i Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpoczynku w promieniach słońca i uśmiechu życzę. Pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana cóż warta jest nasza gonitwa, kiedy zdrowie mamy tylko jedno... najważniejsze, że będą najbliżsi, reszta to tylko dodatek, który blednie, kiedy miłość i radość wokoło:)
    Kuruj się Kochana i odpoczywaj:)
    Ściskam Cię mocno
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz Dorotko Pięknych Świąt i zdrówka kochana życzę:) Ściskam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne masz dekoracje:) Cudownych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam się do życzeń.
    Ściskam Ciebie mocno
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorotko, dla Ciebie i Twoich bliskich zdrowych i cudownych Świąt :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknej wiosny Ci życzę : ) Ja też się przekonałam,że jednak nie jestem robokopem ani tym bardziej kimś kto ma kilka żyć i też potrafię po prostu paść i jedyne co mogę wtedy zrobić to krzyknąć: nie wstanę,tak będę leżała ; ). Zdrówka Ci życzę : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, ze tegoroczne święta upłynęły Ci w spokojnej i radosnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że święta przeżyłaś w błogim spokoju i nastroju z rodzinką a to najważniejsze bo nie wszyscy tak mogli. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do siebie: http://nutkanostalgii.blogspot.com