piątek, 26 września 2014

Dokąd pofruną anioły ?

Kochane i kochani!
W związku z tym, że okazało się, że nie tylko ja jestem wielbicielką aniołów - dziś będzie krótko, ale treściwie.
Z okazji jesieni, którą witamy oraz z różnych innych ważnych i mniej ważnych powodów zapraszam do pierwszej zabawy!
Zapisywać można się do 15 października.
Do wygrania takie ANIOŁOWO:


A konkretnie 2 zestawy  dla wylosowanych dwóch osób.

ZESTAW nr 1:


Lub  ZESTAW nr 2:


Pierwszy komplet to lniana poszewka na podusię z aniołkami


i woreczek z takiego samego lnu na różne pierdółki


oraz lniane skrzydełka na sznurku:


ZESTAW nr 2 - BIAŁY - to wieszak, który bardzo się wam podobał:


oraz serce z aniołkami oczywiście:


i skrzydełka białe do kompletu:


ZAPRASZAM DO ZABAWY !
Zasady takie, jak wszędzie, czyli:
1. Banerek wkleić do siebie na bloga:


Jeśli nie prowadzisz bloga, wrzuć na FB ( podaj namiary).

2. W komentarzu wyraź chęć udziału w zabawie i podaj, który zestaw masz ochotę przygarnąć.:)

3. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz stałym obserwatorem tego bloga, ale nie jest to konieczne.:)

4. Zabawa potrwa do 15 października ( włącznie).

5. W zabawie mogą brać również osoby spoza kraju, jeśli wysyłka może być na terenie Polski, czyli np. wyślę do rodziny lub przyjaciół osoby, która wygra.

Mam nadzieję, że nie pominęłam niczego ważnego. To pierwsze candy u mnie, więc nie mam wprawy. Chętnie bym obdarowała was wszystkie, kochane moje, za to, że dajecie mi tyle energii do pracy, sprawiacie tyle radości, wspieracie mnie przemiłymi komentarzami i tak serdecznie przyjęłyście mnie do swojego grona.
Dzięki,że JESTEŚCIE. :)

U mnie też już jesień:


I pierwsze jesienne zaziębienie mnie dopadło. Zawstydzona cudnymi dekoracjami jesiennymi na innych blogach, mimo nawału pracy i gorączki zrobiłam sobie chociaż taki szybki wianek:


I zastanawiając się, gdzie go ulokować, popijam herbatę z malinami w kubeczku z aniołkami (oczywiście)


a potem kawę w innym aniołkowym kubeczku:)


Na koniec MUSZĘ pokazać, jaka to impreza odbyła się u mnie w ostatnie ciepłe dni. Impreza bardzo poważna z udziałem takich cudnych gości:


W związku z urodzinami mojej wnusi oraz tym, że posiadam podwórko z huśtawkami, zjeżdżalnią i takimi innymi atrakcjami jak choćby małe kotki, które pojawiły się u mnie ostatnio, zorganizowano u mnie PIŻAMOWE PARTY.
Udział wzięło około 15 dzieci w wieku przedszkolnym i trochę innym również. Zabawa na całego do nocy:



Jak widać dzieci świetnie się bawiły, a mój salon zamienił się w tymczasową sypialnię:


Zabawa niezapomniana, wszyscy przeżyli, przeżycia bezcenne. Polecam.:)



87 komentarzy:

  1. jakie cudeńka, zapisuję się chętnie na zestaw nr 1:)) może chcesz ogłosić swoje candy na moim kramiku http://candy-rozdania-kramikzcukierkami.blogspot.com/???

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są te aniołki, prz-e-ś-l-i-cz-n-e! ;) Oba zestawy skradły moje serce, ale że pewnie będzie więcej chętnych po poduchę, staję w kolejce po zestaw nr 2 ;)
    Zabawa już ogłoszona na moim blogu.
    Uściski Dorotko! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysł dla dzieci na piżamowe party :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohoho, niezła imprezka była :D


    Ach, a na anielskie upominki się piszę - wybieram zestaw nr 1 :)
    Ściskam mocno i zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ szczęśliwe dzieciaczki! Wspaniale się bawiły! Wnusia ma chyba najcudowniejszą babcię na świecie:) Wianuszek jesienny piękny!Tobie życzę zdrowia przede wszystkim:))))Eh, te Twoje anioły! Po prostu piękne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj działo się działo. Z taką gromadką na pewno było wesoło.Super babcia:) A na Candy oczywiście sìę zapisuję z ogromną przyjemnością.Anioły zawsze bliskie chyba nam wszystkim.Dziękuję za zaproszenie i źyczę wszystkim dobrej zabawy.Aha zestaw nr1 wybieram.Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. A to Ci Aniołki cudne miałaś:) Przeurocze:):) Do naszego Syna przychodzą w związku z urodzinami trochę większe (takie 20 letnie) Egzemplarze:), każdy z komputerem i jest nocny maraton gier komputerowych. I tego się już nie da wytrzymać:) W tym roku jedziemy z tej okazji do Geteborga:):) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNE! Zgłaszam się do zabawy i wybieram zestaw nr 1. Niedawno zrobiłam córci pudełko w podobne aniołki, a że z szyciem mi nie po drodze, przydałby mi się taki zestawik do kompletu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim candy :)) Bardzo lubię anioły, mam ich troszkę w kolekcji, będę zaszczycona i szczęśliwa jeśli Twoje cudowne anioły do moich dołączą :) Jestem fanką Twoich aniołków :)) Oba zestawy bardzo mi się podobają, ale jeśli trzeba wybrać to wybieram zestaw pierwszy. Twoje pierwsze jesienne akcenty bardzo klimatyczne. No i widzę że impreza urodzinowa była bardzo udana. Pozdrawiam Cię cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. wprawdzie nie zbieram jakoś specjalnie aniołów, ale te są cudne. Oczywiście ustawiam się w kolejce, zaraz wklejam co trzeba i czekam cierpliwie. W sumie wszystko mi się podoba jednak gdyby mnie ktoś pytał który, to może 1. Widzę, że impreza niesamowita- jak ktoś ma taką babcię to naprawdę strzał w 10. Pozdrawiam serdecznie papa

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszeczkami, serduszkami Twoimi zachwyciłam się już wcześniej i bardzo się cieszę że jest szansa na wygranie tych cudeniek. Zapisuję się i marzę o zestawie nr 1. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje od dawna ........mam w obserwowanych ,nie wiem jak ko się stało ,że u Ciebie mnie nie ma:(Zaraz nadrobię :) Ja najchętniej wybrałabym tą 15 i to nie tylko na piżama party..........oj chciało by się zostać babcią.........wybieram zestaw 1 :) skoro 15 nie dostępna;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też grzecznie ustawiam się do kolejki (zestaw nr 2). I po cichutku trzymam za siebie mocno kciuki :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę zdrówka!!! piękności przygotowałaś:))....ja nie jestem Aniołowa-ale życzę świetnej zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jakie cuda cudeńka:) Miło by było mieć przy sobie takiego aniołka stróża:) Zapisuje się z wielką nadzieją, że może tym razem do mnie uśmiechnie się szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się z ochotą. Każda liczba aniołów przyda się w naszym zwariowanym domu. Zapraszam też do siebie, na Powoluśku, gdzie jeszcze do wtorku można zapisywać się po pamiątki z Toskanii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też, ja też jestem chętna! Obydwa kompleciki cudne, ale wieszaczek podbił moje serce:) Nieśmiało zapisuję się na zestaw nr 1. Pięknie wyszedł Ci wianuszek:) Twoja wnusia jest szczęściarą - ma super babcię:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Skrzydełka!!!
    ...i tyle innych fajnych rzeczy!
    No i mam teraz problem kobieto, bo patrzę na zestaw nr.1 i zestaw nr.2 i obydwa mi się podobają.
    Dwie możli­wości to nie wybór - to już dylemat!
    Ale , że lubię cyfrę 1, także zestaw z tym numerkiem jakby co... ;)
    Obserwatorem jestem, rodzinę w Polsce mam, także jeszcze tylko baner umieścić i finito!
    Ustawiam się grzecznie w kolejkę i trzymam kciuki sama za siebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowności !!! mnie osobiście urzekł wieszak i cała reszta:) ale ten wieszaczek ..... ehhhh, marzyłby mi się bardzo. Życzę powrotu do zdrowia, u mnie też choróbsko - gardło wysiadło po 4 tygodniach pracy :( i katar - a pfe :(
    Pozdrawiam gorąco:) i lecę majstrować miejsce na Twój banerek :) Ania z Maronkowa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha ha ha przednia zabawa:) u nas czasami też tak bywa jak Jaga zaprasza swoje psiapsiółki, tylko to takie party dla nastolatek:)
    a candy -zdążyłam:)
    poproszę zestaw anielski nr 1, w mojej pracowni przyda się poducha na bujany fotel, anielski worek na zaskórniaki, a skrzydła uniosą mnie jak zmęczę się pracą ha ha ha ...
    cudowności!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezłą imprezkę babciu zgotowałaś !!!!!

    Cuda aniołowe nam tutaj serwujesz i to jeszcze zestawy do wyboru i bądz tu mądra które janioły wybrać ?!
    Uwielbiam mięciutkie podusie ,więc może 1
    Decyzja podjęta 1 i ustawiam się po te rarytasy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj,
    Pewnie, że się zapisuje i nawet od teraz już obserwuję, banerek już jest. Przy okazji zapraszam do siebie z rewizytą u mnie też trwa podobna zabawa. I prawie zapomniałam wybieram nr 1;).

    Pozdrawiam ciepło;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwatorem zostałam, ale z innych względów niż candy :) Na zabawę z przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, że zestaw 2 podbił moje serducho, więc po niego właśnie się ustawiam w kolejce ;)

      Usuń
  25. Miałam kiedyś te aniołki na koszulce :), bardzo ją lubiłam. Chętnie się zapisują po zestaw nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja, i ja, i ja :-) zestaw nr 2 bym chciała :-) Pozdrawiam przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniołów nigdy dość :) zapisuję się na zestaw nr 1, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie, ze u Ciebie bandy :) raz, ze mogłam poznać kolejną ciekawą osóbkę, dwa - mam chrapkę na zestaw nr. 1 :)
    banerek na Jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zapisuję się oczywiście, bo kocham anioły , robię w dwóch technikach /zresztą zobacz do mnie/ wybieram zestaw nr 2 banerek jest http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojoj jakie piękne aniołki, że aż nie wiem który zestaw podać. Jako, że mam w domu wielbicielkę poduch wszelakich, a do tego niedługo ma 12 urodziny zdecydowałam się na nr 1 :)) I trzymam za siebie mocno kciuki :))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Weszłam przez przypadek i tak mi się spodobało że zostaję, podoba mi się podusia z aniołkiem więc się przyłączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też ustawiam się w kolejce po nr 1 :)
    Przepiękne aniołki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Dorotko, trafiłam tu od Ani, bo nigdy nie omijam Aniołów, one towarzyszą mi od zawsze, czemu dałam wyraz w ostatnim moim poście na : 5porroku.blogspot.com
    Twoje zestawy są cudowne, byłabym szczęśliwa gdybym wylosowała cokolwiek, ale muszę wybrać, więc zestaw nr 2 :-) Serdecznie pozdrawiam i zostaję na stałe, bo nutka nostalgii jest mi bliska...zapraszam do mnie w wolnej chwili:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie,wybieram zestaw nr 1, banerek na moim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Myszy także chętnie przygarną Twoje rękodzielnicze cuda - zestaw beżowy nr 1. Blog obserwujemy, a banerek wstawiamy tu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    Jeśli zaś chodzi o urodzinowe przyjęcie - zabawy dzieci można oglądać godzinami, bo są niewinne i beztroskie, a także bardzo radosne. Można zarazić się od tych małych szkrabów dobrym humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. biorę udział w zabawie:)
    wybieram zestaw 1
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/777538425640319

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział :)
    Zestaw 1
    Udostępniłam na Fb: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/933366193358654
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam! Z chęcią wezmę udział w zabawie. Piękne prace i aż niemożliwością jest wybrać nagrodę... Ale jak już muszę, to chyba zapiszę się na zestaw nr 2.
    Banerek u mnie: www.handmadebyjo2013.blogspot.com
    Zapraszam też do zabway u mnie (aktualna do wtorku)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam :) Wpadłam tutaj i zostaję na pewno na dłużej. Od razu mnie urzekły aniołki, które się tutaj wszędzie skrywają ;) Zapisuję się również na rozdanie - trudno mi wybrać, który zestaw bym chciała, bo oba są urokliwe! Ale jeśli już mam wybrać to myślę, że ten biały będzie bardziej pasować kolorystycznie do mojego domku. Bloga już obserwuję oraz dodałam banerek do mojego bloga: ktnstudio.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam motyw aniołków, więc również się zapisuję :)
    Banerek na moim blogu; http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Wybieram zestaw nr 1

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Taka impreza i na taką skalę to dopiero wyzwanie dla organizatora :)
    Grzecznie ustawiam się w kolejce po anioły z zestawu nr 2 , nie mam jeszcze takiego pięknego wieszaka a przydałby mi się bardzo .
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  42. biorę udział
    zestaw nr 1
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/303902173148458

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział :)
    Zestaw nr 1
    Udostępniłam na Fb: https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/632421876875332

    OdpowiedzUsuń
  44. Chetnie ustawie sie w kolejce:)
    Zestaw pierwszy bardzo uriczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja równiez staje w kolejce;)
    Baner już widnieje u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne! Babcia mojego narzeczonego ma całą sypialnie w obrazka, rzezbach i innych z aniołkami

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego dla wnusi na początek:) po drugie cieszę się, że tu trafiłam, z przyjemnością zostaję na stałe i zapraszam w moje skromne progi, a na koniec ustawiam się w kolejce po te wspaniałe rzeczy, które przygotowałaś, jest dla mnie bez znaczenia jaki komplet, obydwa bardzo mi się podobają! Pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli!:)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  48. O pewno że pisze sie na anielski zestaw nr.2
    pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie zapisze się na zestaw nr 2, jeśli można ;)Już wstawiam banerek i oglądam dalej twojego bloga. Pozdrawiają dollkii.blogspot.com :) :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale jaką ja cudowną szkatułkę wypatrzyłam! :)) Piękna!
    Ustawiam się niezwłocznie w kolejce po zestaw numer jeden. ;)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Banner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Z przyjemnością i ja sprobuje szczęścia i ustawiam sie po zestaw nr 1 :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pozdrowienia od Babci dla Babci. Nie ma to jak zabawa z wnukami. Twoje aniołki są urocze spróbuję i ja szczęścia w zabawie. Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam wybrać zestaw , wprawdzie oba piękne ale wybieram nr 1

      Usuń
  54. Uroczo tu u Ciebie! Z przyjemnością zostanę na dłużej, no a z jeszcze większą wezmę udział w zabawie! Obydwa zestawy są piękne i wybór jest ogromnie trudny, a tym większy, że z każdego z nich cieszyłabym się równie mocno... skoro jednak muszę, to stawiam na nr 1!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj, trafiłam do Ciebie po raz pierwszy i od razu na candy :) A trafiłam dzięki komentarzowi zostawionemu u Qrki.

    Z ogromną chęcią zapisuję się na tak piękne candu. Obydwa zestawy są piekne i tu mam problem, jednak po przemyśleniach wybieram zestaw nr 1 jednak z lekkim niezdecydowaniem.

    Wyruszam teraz w podróż po Twoim blogu, pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak dobrze, że zajrzałam do Ciebie ( ostatnio cierpię na brak czasu ) , nie darowałabym sobie przegapienia takiego wspaniałego Candy !!! Piękne komplety stworzyłaś, oba bardzo mi się podobają, jeśli mi się poszczęści, chciałabym aby przyfrunęły do mnie anioły z zestawu nr 2 :)

    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  57. z wielką przyjemnością zapisuję się do grona obserwatorów bloga oraz na Twoje cany, wybieram zestaw nr 1, cudne rzeczy przygortowałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Trafiłam tu przypadkiem i żal opuszczać tę stronę.Znalazłam tu wszystko co kocham :anioły , transfery ,drugie życie starych mebli .Przysiadłam na fotelu do bujania w obłokach i bujałam się.Nie mogę odejść bez słów.Dołączam się do obserwatorów ,zabieram ze sobą banerek i proszę anioły by pomogły szczęściu.Cudne Candy-1 zestaw poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Zestaw nr 1 jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  60. Oszalałam na punkcie twoich aniołów. Zapisuję się, rozpowiadam wokół i liczę na szczęście. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i njchętniej zestaw numer 1 ale dwójeczka też szczęściem będzie:)

      Usuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie wezmę udział. Chciałabym, alby przyfrunął do mnie zestaw 2 - wieszak jest piękny, najpiękniejszy!
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  63. O chorobcia ale zestaw! Prześliczne rzeczy rozdajesz ale by mi to wszystko pasowało. Cudności już wrzucam informację na bloga. kochaniutka zakręć jakoś po diabelsku tymi losami, bo aż mię ściska do tego lnu! Oczywiście staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnię ustawiam sie w szeregu, oba zestawy sa cuuuuuudne. Jeśli miałabym zdecydowac , wybieram jedyneczkę. Pozdrawiam, Ania, ania.zat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. i ja się zapisuję na te cudeńka i wybieram zestaw numer 1 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak zobaczyłam te cudne aniołki to od razu pomyślałam o mojej przyjaciółce,która aniołki uwielbia :) A że w najbliższym czasie spodziewa się dzidziusia,więc ustawię się w kolejkę-może mi się poszczęści a aniołkowy zestaw podaruję nowonarodzonemu maleństwu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. zdrówka zyczę
    a Anioły Kocham i zbieram z miła chęcią sie przyłaczę , bo widze ,że jeszcze mozna się dopisać , oba zestawy cudne i cięzko się zdecydować , wiec wybieram po koleji czyli nr 1

    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam i zapisuję się do zabawy, faworytem jest zestaw nr 1 , banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne prace, z przyjemnością wezmę udzuał w zabawie i wybieram zestaw numer 1 :) pozdrawiam Małgosia http://swiatkrzyzykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowneeeeeeeeeee są te twórcze wytwory .Zestaw nr 1 skradł mi duszę .pozdrawiam i zapraszam do siebie z rewizytą

    OdpowiedzUsuń
  71. ale piękności! uwielbiam motywy aniołów :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Tak patrzę i podziwiam jakie piękne rzeczy potrafisz "wyczarować" :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do siebie: http://nutkanostalgii.blogspot.com