niedziela, 9 kwietnia 2017

Gala plebiscytu Kobieta z Pasją i wyniki candy

Witajcie, Kochani!
Z tygodniowym opóźnieniem, ale tak, jak obiecałam dziś krótka relacja z gali plebiscytu, jaki odbył się niedawno na łamach
miesięcznika Moje Mieszkanie. W plebiscycie brało udział 19 Kobiet z Pasją, które w zeszłym roku gościły na łamach Mojego Mieszkania.
Jak wiecie, byłam w tym szacownym gronie :) Czytelnicy głosowali, a ja  jestem bardzo bardzo  wdzięczna za każdy głos, całe 698  :)
Dziękuję każdej osobie, która na mnie głosowała i wspierała mnie :)
To ogromny zaszczyt i  wyróżnienie :)
Tydzień temu, w niedzielę odbyła się w Warszawie, w Pałacu Prymasowskim wielka gala oraz świąteczny kiermasz.
Cieszę się, że mogłam tam być, bo to dla mnie wielkie wyróżnienie i przygoda :) Mimo, że  do wygranej w ostatniej chwili zabrakło mi dosłownie kilku głosów, to i tak czuję się szczęściarą :)
Robię to, co kocham, mój świat kręci się wokół mojej pasji, żyję z niej i wiem, że to co robię, podoba się wielu ludziom. Czy może być lepiej ?
Ale do rzeczy :)
Miejsce na galę piękne i eleganckie, atmosfera fantastyczna, mili, serdeczni ludzie i kobiety pozytywnie zakręcone. Rozdanie statuetek i nagród oraz wspólne zdjęcia na scenie :


Pierwszy i ostatni raz pewnie możecie zobaczyć też mojego osobistego transferowca i bohatera mojego domu, mojego męża, któremu z tej okazji nie udało się pozostawać incognito :) I chociaż zawsze woli zostawać w cieniu, bez niego z pewnością nie osiągnęłabym tak dużo :)


Statuetka stanie z pewnością na honorowym miejscu w moim domu :)






A poza sceną było tak:
Moja starsza córka, moja najwierniejsza fanka razem ze mną :)







Mój mąż z niezadowoloną miną też na ściance. Mam nadzieję, że daruje mi to jedno jedyne zdjęcie ;) chociaż dawno temu obiecałam, że żadnych jego zdjęć... Ale jest przecież współtwórcą mojego sukcesu ;)


Cała relacja z gali i dużo zdjęć ukaże się w czerwcowym numerze Mojego Mieszkania.

Na koniec króciutko wyniki wiosennego Candy, na które czekacie.

Losowanie odbyło się:


A nagrody pojadą do:



Dziewczyny proszę o przesłanie adresów, szybciutko, żeby nagrody dotarły na święta :)
Więcej nie zanudzam, dziś wyjątkowo bez zdjęć moich prac, ale wiecie, czasu mało... trzeba się spieszyć z zamówieniami :)
Przed świętami z pewnością jeszcze zajrzę :)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, ściskam i słoneczka jak najwięcej życzę, bo pogoda nie rozpieszcza.
Buziaki
Dorota

94 komentarze:

  1. No pięknie! Dla nas, czytelników, i tak jesteś zwyciężczynią! :)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałej przygody:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje, choć bardzo chciałam byś wygrała. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale może to i lepiej :) Żeby mi sodowa woda nie uderzyła do głowy ;) A tak serio, to naprawdę strasznie mi miło i dziękuję za wsparcie :) Pozdrowionka serdeczne :)

      Usuń
  4. Być w takim miejscu to już jest wyróżnienie, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak to właśnie odbieram, jak medal za włożone serce i pracę :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Kochana, po pierwsze GRATULACJE!!! zasluzylas jak nikt :) po drugie nie mów głośno, że jesteś tam z córką bo nikt nie uwierzy...z siostrą chyba :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Malwinko, tylko żal, ze Cię z nami nie było...ale może jak kiedyś będę jechać nad morze to zajrzę do Ciebie, bo naprawdę bardzo chciałam Cie poznać :) Buziaki dla maleństwa :)

      Usuń
  6. Gratuluję: talentu, zdolności, osiągnięć i .... osobistego transferowca;) to wspaniałe, że łączy Was wspólna pasja i razem tworzycie taakie cuda. A na tym zdjęciu to wyglądacie jak siostry, pięknie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mąż to skarb i ogromna pomoc :)Też mu się nagroda należy :)
      Bardzo dziękujemy, oboje :)

      Usuń
  7. Gratuluję :) Zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kolejny raz zaglądam do Ciebie, żeby potwierdzić, czy to na pewno ja jestem tą szczęściarą, do której przybędą turkusowe piękności? Bardzo dziękuję Tobie i szczęśliwemu losowi za wygraną. Gratuluję serdecznie wyróżnienia, zasłużyłaś na nie.
    Pięknych Świąt Wielkanocnych życzę i wszystkiego najlepszego.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, ze kawałek mnie ozdobi Twój dom :)
      Buziaki wysyłam i wspaniałych Świąt życzę :)

      Usuń
  9. Wspaniała gala, gratuluję Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Serdeczne pozdrowionka przesyłam :)

      Usuń
  10. dla nas wygrałaś, gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana gratulacje. I życzę dalszych sukcesów. Jesteś cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło i dziękuję bardzo :) Szkoda, ze nie przyjechałaś
      :( Przesyłam buziaki :)

      Usuń
  12. Ogromne gratulacje! Dalszych twórczych sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak to śpiewał znany klasyk "róbmy swoje ", a ja dodam jak coś robić to z sercem i na maxa :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Pasja zmienia całe życie na plus, zwłaszcza, kiedy jest z kim nią się dzielić :) Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, szkoda, że zabrakło kilku głosów. Ja zrobiłam co mogłam by pomóc :) Dziękuje za zabawę i życze dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, jeśli w tym roku zabrakło tak nie wiele to nie wiadomo co będzie w przyszłym roku:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Dorotko :) cudownych rodzinnych Świąt dla Ciebie całej rodzinki :) buziole Lidka

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Piękna statuetka!
    I dziękuję za to szczęśliwe losowanie. Już wysyłam dane.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie, wielkie gratulacje! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję talentu i nagrody!:)
    Wesołych i radosnych świąt dla Ciebie i całej rodziny! :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się prezentowałaś kochana, i miło poznać Twoją rodzinkę, jej część :), Gratuluję Ci takich wrażeń i zaszczytów, które były Twoim udziałem. No i powodzenia w rozwijaniu tego, co Ci dobrze wychodzi! Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje wyroznienia :), dziekuje serdecznie za zabawe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje wielkie gratulacje Dorotko ! Dla mnie jesteś numer 1 !
    Świetna gala, a Ty i Twoi bliscy pięknie wyglądacie. Super, cieszę się z wami :)
    Gratuluję również dziewczynom wygranej w Candy !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Dorota :)
    i dzięki piękne za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję pięknego wyniku w plebiscycie.Twórz , pokazuj bo widać że są osoby które to co robisz doceniają wśród nich jestem i ja :-0. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje i jeszcze raz gratulacje. Super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dorotko, ciesze sie z Twojej radości, urocza córcia, mąż przystojniak, nagroda prima sort,oby tak dalej....powodzenia i pozdrowienia ślę, Bea:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie Ci gratuluję, zasłużyłaś w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje dla Ciebie- w pełni zasłużyłaś. Również gratuluję Celi i zazdroszczę jej troszkę tych cudeniek. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie gratuluję Ci Dorotko i życzę jeszcze nie jednego takiego sukcesu. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, Kochana gdzie nam znikłaś? Też mnie jakiś czas nie było i przegapiłam ten wpis. Gratulacje :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje gratulacje, choć bardzo chciałam byś wygrała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam. Polecam zajrzeć również na [url]https://www.korameble.com.pl/[/url]

    OdpowiedzUsuń
  33. Straszna szkoda, że blog nie jest już aktywny, na szczęscie zdjęcia pozostały... od kiedy śledzę deko-pomysły na blogach typu http://www.apartamentydomlux.pl/ stale mam ochotę odkrywać nowości, a rękodzieło jest niezastąpione jak chodzi o doznania estetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. e9f4b410ad13e0463ca9a3594cffb77c
    website kurma
    sms onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  35. Thank you for your explanation, very good content. a14f2244e012c334c2b3b8c3e09119bf
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for your article. 0c7bd2277c70412ba7a5519dd30f237b
    evde iş imkanı

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do siebie: http://nutkanostalgii.blogspot.com