niedziela, 9 kwietnia 2017

Gala plebiscytu Kobieta z Pasją i wyniki candy

Witajcie, Kochani!
Z tygodniowym opóźnieniem, ale tak, jak obiecałam dziś krótka relacja z gali plebiscytu, jaki odbył się niedawno na łamach
miesięcznika Moje Mieszkanie. W plebiscycie brało udział 19 Kobiet z Pasją, które w zeszłym roku gościły na łamach Mojego Mieszkania.
Jak wiecie, byłam w tym szacownym gronie :) Czytelnicy głosowali, a ja  jestem bardzo bardzo  wdzięczna za każdy głos, całe 698  :)
Dziękuję każdej osobie, która na mnie głosowała i wspierała mnie :)
To ogromny zaszczyt i  wyróżnienie :)
Tydzień temu, w niedzielę odbyła się w Warszawie, w Pałacu Prymasowskim wielka gala oraz świąteczny kiermasz.
Cieszę się, że mogłam tam być, bo to dla mnie wielkie wyróżnienie i przygoda :) Mimo, że  do wygranej w ostatniej chwili zabrakło mi dosłownie kilku głosów, to i tak czuję się szczęściarą :)
Robię to, co kocham, mój świat kręci się wokół mojej pasji, żyję z niej i wiem, że to co robię, podoba się wielu ludziom. Czy może być lepiej ?
Ale do rzeczy :)
Miejsce na galę piękne i eleganckie, atmosfera fantastyczna, mili, serdeczni ludzie i kobiety pozytywnie zakręcone. Rozdanie statuetek i nagród oraz wspólne zdjęcia na scenie :


Pierwszy i ostatni raz pewnie możecie zobaczyć też mojego osobistego transferowca i bohatera mojego domu, mojego męża, któremu z tej okazji nie udało się pozostawać incognito :) I chociaż zawsze woli zostawać w cieniu, bez niego z pewnością nie osiągnęłabym tak dużo :)


Statuetka stanie z pewnością na honorowym miejscu w moim domu :)






A poza sceną było tak:
Moja starsza córka, moja najwierniejsza fanka razem ze mną :)







Mój mąż z niezadowoloną miną też na ściance. Mam nadzieję, że daruje mi to jedno jedyne zdjęcie ;) chociaż dawno temu obiecałam, że żadnych jego zdjęć... Ale jest przecież współtwórcą mojego sukcesu ;)


Cała relacja z gali i dużo zdjęć ukaże się w czerwcowym numerze Mojego Mieszkania.

Na koniec króciutko wyniki wiosennego Candy, na które czekacie.

Losowanie odbyło się:


A nagrody pojadą do:



Dziewczyny proszę o przesłanie adresów, szybciutko, żeby nagrody dotarły na święta :)
Więcej nie zanudzam, dziś wyjątkowo bez zdjęć moich prac, ale wiecie, czasu mało... trzeba się spieszyć z zamówieniami :)
Przed świętami z pewnością jeszcze zajrzę :)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, ściskam i słoneczka jak najwięcej życzę, bo pogoda nie rozpieszcza.
Buziaki
Dorota

52 komentarze:

  1. No pięknie! Dla nas, czytelników, i tak jesteś zwyciężczynią! :)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałej przygody:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Moje gratulacje, choć bardzo chciałam byś wygrała. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale może to i lepiej :) Żeby mi sodowa woda nie uderzyła do głowy ;) A tak serio, to naprawdę strasznie mi miło i dziękuję za wsparcie :) Pozdrowionka serdeczne :)

      Usuń
  4. Być w takim miejscu to już jest wyróżnienie, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak to właśnie odbieram, jak medal za włożone serce i pracę :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Kochana, po pierwsze GRATULACJE!!! zasluzylas jak nikt :) po drugie nie mów głośno, że jesteś tam z córką bo nikt nie uwierzy...z siostrą chyba :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Malwinko, tylko żal, ze Cię z nami nie było...ale może jak kiedyś będę jechać nad morze to zajrzę do Ciebie, bo naprawdę bardzo chciałam Cie poznać :) Buziaki dla maleństwa :)

      Usuń
  6. Gratuluję: talentu, zdolności, osiągnięć i .... osobistego transferowca;) to wspaniałe, że łączy Was wspólna pasja i razem tworzycie taakie cuda. A na tym zdjęciu to wyglądacie jak siostry, pięknie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mąż to skarb i ogromna pomoc :)Też mu się nagroda należy :)
      Bardzo dziękujemy, oboje :)

      Usuń
  7. Moje gratulacje kochana :) Najważniejsze jest to że człowiek ma swoją pasję i może ją pokazywać.. A dziewczyną gratuluję wygranej.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasja zmienia całe życie na plus, zwłaszcza, kiedy jest z kim nią się dzielić :) Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Gratuluję :) Zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Już kolejny raz zaglądam do Ciebie, żeby potwierdzić, czy to na pewno ja jestem tą szczęściarą, do której przybędą turkusowe piękności? Bardzo dziękuję Tobie i szczęśliwemu losowi za wygraną. Gratuluję serdecznie wyróżnienia, zasłużyłaś na nie.
    Pięknych Świąt Wielkanocnych życzę i wszystkiego najlepszego.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, ze kawałek mnie ozdobi Twój dom :)
      Buziaki wysyłam i wspaniałych Świąt życzę :)

      Usuń
  10. Wspaniała gala, gratuluję Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Serdeczne pozdrowionka przesyłam :)

      Usuń
  11. dla nas wygrałaś, gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Gosiu, bardzo mi miło :) Buziaki :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Kochana gratulacje. I życzę dalszych sukcesów. Jesteś cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło i dziękuję bardzo :) Szkoda, ze nie przyjechałaś
      :( Przesyłam buziaki :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  15. Ogromne gratulacje! Dalszych twórczych sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak to śpiewał znany klasyk "róbmy swoje ", a ja dodam jak coś robić to z sercem i na maxa :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Gratulacje, szkoda, że zabrakło kilku głosów. Ja zrobiłam co mogłam by pomóc :) Dziękuje za zabawę i życze dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, jeśli w tym roku zabrakło tak nie wiele to nie wiadomo co będzie w przyszłym roku:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Dorotko :) cudownych rodzinnych Świąt dla Ciebie całej rodzinki :) buziole Lidka

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Piękna statuetka!
    I dziękuję za to szczęśliwe losowanie. Już wysyłam dane.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielkie, wielkie gratulacje! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję talentu i nagrody!:)
    Wesołych i radosnych świąt dla Ciebie i całej rodziny! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie się prezentowałaś kochana, i miło poznać Twoją rodzinkę, jej część :), Gratuluję Ci takich wrażeń i zaszczytów, które były Twoim udziałem. No i powodzenia w rozwijaniu tego, co Ci dobrze wychodzi! Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje wyroznienia :), dziekuje serdecznie za zabawe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje wielkie gratulacje Dorotko ! Dla mnie jesteś numer 1 !
    Świetna gala, a Ty i Twoi bliscy pięknie wyglądacie. Super, cieszę się z wami :)
    Gratuluję również dziewczynom wygranej w Candy !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Dorota :)
    i dzięki piękne za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję pięknego wyniku w plebiscycie.Twórz , pokazuj bo widać że są osoby które to co robisz doceniają wśród nich jestem i ja :-0. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje i jeszcze raz gratulacje. Super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dorotko, ciesze sie z Twojej radości, urocza córcia, mąż przystojniak, nagroda prima sort,oby tak dalej....powodzenia i pozdrowienia ślę, Bea:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie Ci gratuluję, zasłużyłaś w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla Ciebie- w pełni zasłużyłaś. Również gratuluję Celi i zazdroszczę jej troszkę tych cudeniek. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serdecznie gratuluję Ci Dorotko i życzę jeszcze nie jednego takiego sukcesu. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do siebie: http://nutkanostalgii.blogspot.com